19 Ocak 2010

Zihinsel börek yolculukları

Metro-Gastro dergisinin 54. sayısı çıktı. Elime henüz geçmişken taze taze paylaşmak istedim. Son bir kaç sayıdır dergiyle birlikte kitap formatında harika bir ek hazırlanıyor. Dergiyle birlikte alacağınız ekin konusu ekmek. Tam 213 sayfalık kapsamlı ve bilgilendirici bir ek bu. Bu sayıda benim de çok severek yazdığım bir börek yazısı var, yazının başlığı aynı zamanda bu yazının da başlığı: Zihinsel Börek Yolculukları. Ben yazarken çok eğlendim. Dilerim siz de severek okursunuz. Ama durun durun, bu yazıya gidecek bir fotoğrafım var, hemen arayıp bulayım ve buraya ekleyeyim. Bir kaç yıl önce Şirince'ye, sevgili Candan'ı ziyarete gittiğimde çekmiştim. Selçuk'ta bir fırını var Candan'ın. Sahibi değil tabii, ekmeğini oradan alıyor. İşte bu fırında (hemen ana yol üzerinde, otogarın yakınında) muhteşem bir börek vardır. Şimdi olsa, çayımın yanında bir kaç tane yemek isterdim. Gerçi çok tokum, öğlen harika bir makarna yedim, daha önce burada tarifini verdiğim közlenmiş biber ve labneli makarnadan. Yine işe dönme zamanı ama önce bir hatırlatma: Şu adreste Metro-Gastro dergisinin önceki 4 sayısından özet dosyalar var, vakit bulduğunuzda okuyun derim. Ayrıca bu sayıyı da kaçırmayın. Hem dergiye, hem de ekine bayılacaksınız!

7 yorum:

beste dedi ki...

Bir geleyip istanbul'a tum sayilarini toplayacagim bu derginin, cok begeniyorum ustelik icinde sende varsin:) mis gibi...

Eya dedi ki...

Sabah sabah bu börek manzarasi...offf Tijencigim...uzanip aliveresim geldi inan cayin yanina...sevgilerimle

zehra

Aysultan... dedi ki...

Hep Zihinsel Kalsa Börek yolculuklarmız :)))
Bayıldım fotoya yüreğine sağlık,sevgiler ablacım:)

gulsev dedi ki...

Tam ikindi çayın yanına 2 adet lazımdı bunlardan :)
adrese girip inceleyecegım dergiyi.
kolaylar gelsin sana..

lezzet sefasi dedi ki...

Sanki o firini biliyorum.Yazin Kusadasi, davutlara giderken ekmek ve gevrek almistim.Seneyede kismet olursa resimlerini cekicem.
Harika gorunuyor.
Sevgiler,
Sefa

Zehra Gürgen dedi ki...

Tijen yarın bakayım dergiye ,kaçırmamalıyım ...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

yolum düşerse yıllık bakım makım dinlemem, alırım tüm tepsileri tijenciğim..
doya doya yeriz senle
Varmısın ! ? :)))