09 Aralık 2009

TRT FM

Birazdan (10:30) TRT FM'de olacağım. Bayramdan önce neden haber vermedin diyen dostlar için söylüyorum. "Ne Yapmalı" köşesinde kış mevsiminde neler yemeli konusunda konuşacağız. Herhalde 10 dakika kadar sürer, bilginize. (Dinleyenlere teşekkürler. Şansıma çok sevdiğim bir spiker çıktı, Ebru hanım. Onunla konuşmak her zaman güzeldir. Süremizi aşmışız, o yüzden biraz hızla kapattık kusura bakmayın dediler sonradan. Bir daha olursa önceden haber vermeye çalışacağım. Kusura bakmayın ne olur, sabah pazara gidip geldim, ancak çayımı demleyip bir iki lokma yedim ki telefon çaldı.)
(Bir not daha. Hülya organik çaya ilişkin güzel bir yazı yazmış sitesinde. Onu da ziyaret edin lütfen. Hem tozlu çay daha iyiymiş, bunu hiç bilmiyordum, sayesinde yeni bir şey öğrendim. Sağolasın Hülya!)

19 yorum:

egeli dedi ki...

Açtım Tijencim radyomu, başarılar.

gülizar dedi ki...

şimdi tesadüfen radyoda ismini duydum. Konuk olacağını ve şuanda seni dinliyorum.O cıvıl cıvıl ve genç sesini duymak çok güzel.Gerçekten çok güzel...

silgi dedi ki...

şahaneydiniz tijen, sabah sabah o nasıl güzel bir enerji : )

Adsız dedi ki...

çok tatlısınız çoook
Nuray

HÜLYA dedi ki...

çok güzel bir program oldu. Kısa olması kötü oldu keşke daha uzun olabilseydi. Dinlemek bilgilerinden faydalanmak çok güzeldi. İnsana güven aşılayan rahatlatan Ses tonun öyle yumuşacıktı ki insan tanımadan ısınıveriyor...

Sevgiler

figen dedi ki...

Yazınızı okur okumaz açtım TRTFm'i (saat 10.47)ama Geç kaldım dinleyemedim konuşmanızı..Keşke daha önce haber verseydiniz:(

Bu arada blogunuz harika....

Belgin dedi ki...

Kacirdim:(( Halbuki sesini duymak ne güzel olurdu:((

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:((((((
:(((((((((((
(Kıbrıs'tan müştriler vardı yahu
:((( üfff.

figen dedi ki...

Yazınızı okur okumaz TRTFm'i açtım (saat 10.47) ama geç kaldım dinleyemedim konuşmanızı keşke daha önce haber verseydiniz:(

Bu arada blogunuz harika....

Zehra Gürgen dedi ki...

Tijencim geç kaldık :(

gulsev dedi ki...

Evttttttt geciktik. En iyisi sen 1 gün önce haber et bize Tijen :)

pelince dedi ki...

:( hay allah ya ,bende bugün geç uyandım ..

iffetin günlüğü dedi ki...

ne iyi olurdu sesinizi duymak,bu sefer kısmet değilmiş.bir daha inşallah önceden haber alırız.

lavantalimon dedi ki...

geç kaldım:((
ben de trt fm ciyim hemde
sesini duymak çok güzel olucaktı:)

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Ben de kaçırdım:(. Dinlemeyi çok isterdim oysa.
Belki orada bahsettiklerini yazarsın buraya da Tijencim. Konu çok güzelmiş.
Sevgiler..
aslı

Unknown dedi ki...

Tijencim şimdi gördüm canım, kacırdım yahu((

Tijen dedi ki...

Ya aşkolsun hiç biriniz üzülmeyin kaçırdım diye. Her zaman söylediğim şeyler, farkı canlı olarak, karşılıklı sohbet şeklinde olması (ve tabii sesli söylemiş olmak!) Bir daha bir gün önce haber vermeye çalışırım.

Nur dedi ki...

Ben de kaçırdım:( Acaba yayının kaydı mp3 olarak yok mudur,TRT FM bize bu hizmeti sunar mı:)))

HÜLYA dedi ki...

teşekkürler tijencim..ufacık notunla beni mutlu ettin sağolasın...

Mutluluğun daim olsun inşallah.. sevgiler