04 Kasım 2008

Zerrin'in projesi, Esra'nın kütüphanesi

İyi yürekli Zerrin'ciğim (Ayça'nın yardımıyla) blog okurlarının candan sevdiği, geçtiğimiz yıl kaybettiğimiz sevgili Esra öğretmenin anısını yaşatmak için bir proje başlatmıştı, kütüphane projesi. Esra'nın öğrencilerine kitaplar yollayalım, bir Esra kütüphanesi kuralım dedi. Blogda duyuracakken projeyi tam, siteler kapandı, bir telaş onunla uğraştık ve unuta unuta bugünü bulduk. Bu haftasonu kampanya bitecek, istedim ki bir son dakika hatırlatması yapayım. Bizde pek çocuk kitabı kalmadı ama Zerrin'ciğim internet üzerinden kitap satışı yapan yerlerden kitap satın alabileceğimizi söylemiş ki bu çok mantıklı. (Ben Tübitak Popüler Bilim Kitapları arasından seçim yaptım ve kitapları doğrudan Zerrin'in belirttiği adrese yönlendirdim. Beş dakika bile sürmedi seçimi yaptıktan sonra.) Dilerim Esra'nın sevgili öğrencileri severek okurlar hepsini ve her biri birer kitap kurdu olarak yetişir. Sizler de hala katılmadıysanız ve katılmak istiyorsanız bilgilere buradan ulaşabilirsiniz. Zerrin'ciğim, onca işinin arasında böyle anlamlı projeler düzenlediğin ve sevginden hepimizi sebeplendirdiğin için sana ne kadar teşekkr etsek azdır. Sen çok yaşa.

4 yorum:

leyya dedi ki...

sevgili misssin projesine katkınız için ben de teşekkür ederim.rahmetli esra vefatından sonra da anılmaya devam edecek bu vesileyle.
brownie müthiş görünüyor.ben de ilk kez cenk beyin(cafe fernando)tarifiyle denemiştim.anında tükendi.şimdi de sizin versiyonu denemek isterim.umarım yarım yamalak ingilizcem çeviri için yeterli olur.olmazsa da blogger arkadaşların destegine güveniyorum))mantar olayına gösterdiginiz hassasiyet için de ayrıca teşekkür ediyorum.lakin zor benim için seminer şu sıra, çünkü çanta tasarımı kariyerimin zirvesine doğru yol almaktayım))şaka bir yana üretmek en azından tüketici oldugunuz bir alanda üretmek çok ama çok büyük keyif.eh ben artık destansı yorumumma son vereyim ..sevgiler selamlar...

Adsız dedi ki...

Canım Tijen, sen ne yaptın yaaa. Çok teşekür ederim. Ben senin desteğini her zaman hissediyorum tijenim..

Çok teşekkürler..Umarım güzel bir kütüphane olacak.. :)

Adsız dedi ki...

Tijen Hanım, kitaplarınız elime ulaştı.
Gerçekten çocuklarımız için çok faydalı olacak bu kitaplar.
Eminim, çünkü ben bile bir solukta okumaya başladım bile:))
Teşekkürler...
İleride, Düşünen, araştıran, geliştiren bireylere sahip olmak ümidiyle...

Tijen dedi ki...

Çok teşekkürler bilgi verdiğin için Ayça! Hepinizin ellerine sağlık.