29 Kasım 2008

Sivas yemekleri, Okudukça vs

Güzel bir haber: Bugün (cumartesi) saat 13'te, ATV'de yayınlanan Kültür Aşı'nda Sivas tanıtımı var. Kelle Tatlısı (Zara) ile Alatlı Pilav (Divriği) tariflerini izleyebilirsiniz. Bu haber sevgili Fatma Pekşen'den geldi. Bir diğer tv haberi de bu akşam 19:30'da, TRT2'de yayınlanan Okudukça programı ile ilgili. Bu programda kıymetli ağabeyimiz Sabri Koz, Müjgan Üçer ve H. Suna Ertekin Akkaya'nın birlikte hazırladığı Göldağı'nın Güldestesi Arapgir kitabını tanıtacakmış. Böyle güzel değerler tanıtıldıkça ben de çok mutlu oluyorum.
Bir de hatırlatma: Bugün 17:00'de National Geographic'te sevgili yemek programım Damak Tadını Bilenlerin Dünya Rehberi var. Meraklısına.

5 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Merhaba canım..Tamda tesadüf oldu her cumartesi mutlaka alışverişe çıkarız bu saatlerde.
Hep bakmayı isterim ama denk gelemiyordum şimdi tamda haberler var sonrası bakarım artık..
Kültür aşı epey yıllar önce yayla lezzet turu vardı hatırlarsa..Şimdi dortorlarda oynayan suat sunuyordu.onun değişik versiyonu bence..

akasyakokusu dedi ki...

Yine ben canım..hehe :) reklamlardayım bir gözümde burda bekliyorum.
canım bizimde önceleri hat cızırdardı sinir olurdum..o takılan kablo yeri varya eşim minik bir kutu gibi cihaz aldı taktı tel hattıyla dışardan gelen yere..el ayası kadar bir kutu bir araştır sor taktır hemen.
kolay gelsin tşkler..

beste dedi ki...

Tijen hn alakasız ama yeni kitabınız ne zaman gelir yani daha ne kadar beklemem lazım :)

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Tijencim benim de babam Zaralı ama kelle tatlısını hiç duymamıştım.merak ettim doğrusu.bu arada şu an ben de senin sevdiğin yemek programını izliyorum:)

leyya dedi ki...

çocukluğumda bir mahalle arabaya doluşup mantar toplamaya giderdik arapkir'e..kocaman beyaz mantarları ızgarada nasıl yerdik tahmin edersiniz))anlatmaya kelime bulamam güzelliğini..
çantalarımı zevk sahibi bayanların beğenmesi gibi mutluluk yok))