10 Ekim 2008

Slow Food Türkiye etkinliği

Aşağıdaki duyuru sevgili dostum AYfer Yavi'den geldi. Ben de size
iletiyorum:
*
Sevgili Slow Food Türkiye convivium başkanları, üyeleri, gönüllü ve dostları,

Ayvalik convivium'undan Mehmet Cömert
15 Ekim 2008 Çarşamba günü,
saat 18:30'da,
İstanbul Beyoğlu, Platform Güncel Sanat Merkezi'nin seminer odasında
zeytincilik, zeytinyağı ve Ayvalık üzerine bizlerle tecrübe ve birikimlerini paylaşacak,
sorularımıza cevap vermeye gayret edecek.

Bu beraberlikte sizi de aramızda görmek dileği ile,

Yağmur Böreği Conviviumu adına, Ayfer Yavi
Fikir Sahibi Damaklar Conviviumu adına, Defne Koryürek

tarih: 15 Ekim 2008
saat: 18:30
adres: İstiklal Cad. no: 115A, Beyoğlu, İstanbul
telefon: + 90 212 293 3071

3 yorum:

zengile dedi ki...

Merhabalar. 2 ay önce size slow food hakkında bir e/maıl atmıştım ANTALYA dedeman bowlıng arkası bir yerde böle biryer kotarılmaya çalışılıyor ne iş bir bilgi varmı diye HALA HABER YOK sahi oyer neki?

Mehmet Vuran dedi ki...

Ben de, Slow Food'u Frank Marciano'dan biliyorum. Slow Food, güzel bir fikir...

loungetime dedi ki...

Tijen'ciğim öncelikle hoşgeldin.
Zeytin , zeytin yağı ve Ayvalık orda olmak ve dinlemek isterdim...